söndag 2 maj 2010

Valborgs helgen

Av någon anledning kan jar inte överföra bilder, skumt!!
Vi har i alla fall haft en toppenhelg i Skåne!! I fredags körde vi ner till min pappa och hans fru och stannade sedan där tills idag. Lördagen hade vi tänkt åka in till Hembygdsparken, en riktigt fin park med både djur och en stor lekpark, vi hade med oss en engångsgrill och korv och hade planerat en heldag där. Men tyvärr började det regna efter en stund så vi fick åka hem igen. Vi hann bara leka en liten stund, titta på djuren och såklart köpa glass, trots regnet.

Idag när vi vaknade var det stålande solsken, typiskt!! Vi satte oss i bilen för att köra hem vid 11.30. Manne somnade på en sekund och sov sedan hela vägen hem. Astrid somnade också ganska snart och sov till Mörrum ungefär. Det är verkligen skönt att det funkar så bra att köra bil med barnen nu. Det har varit riktigt jobbigt tidigare!!!
Vi fick med oss en massa blommor hem, nu är det riktigt fint både ute och inne!!

Vägningen gick förresten riktigt bra denna veckan. -1,1kg, totalt -3,7kg. Det känns riktigt roligt att det funker även på egen hand. Men det är nog för att jag har något som sporrar mig. Dels att jag har bestämt mig för att klara 10 fram till bröllopet men även att jag skriver om det här på bloggen. Inte för att någon kanske bryr sig men det känns bra och gör att jag fortsätter!!

3 kommentarer:

- sa...

Bra jobbat!!!!:)

Carmen sa...

Du är jätteduktig!!! You go girl :)

hannapj sa...

Tack snälla ni!!!