söndag 9 maj 2010

Jogging!!!

Jag känner mig så stolt, jag har varit ute och joggat!!! Det var minsann inte igår det hände sist. Hade planerat att promenera en runda men jag kände mig verkligen pigg i benen så jag prövade att jogga och jag fixade det!! Ca 12-15 minuter började jag med, och jag måste säga att jag var inte alls helt slut. Det kändes verkligen såå skönt!! Nu ska jag försöka komma ut ett par gånger i veckan!! Det kan verkligen behövas med tanke på det överflöd av mat och annat gott det blev i torsdags och fredags! Jag har nämligen varit på Kolboda med jobbet. Faktiskt riktigt trevligt och säkert ett jättefint ställe om bara vädret hade varit till sin fördel. Vi kom dit vid fyra tiden på torsdagen och blev bjudna på supergod tapas. Sedan skulle vi laga maten tillsammans. Det blev fisk- och skaldjurssoppa till förrätt och kyckling och potatis till huvudrätt. Och så ganska mycket vin!! Men trevligt hade vi. På fredagen hade vi lite planering inför olika "tillställningar" som vi kommer att ha inom kort och så lite om den nya kvalitetsredovisningen.

Igår var vi inne i stan och fixade lite inför bröllopet, vi beställde ringarna och köpte kläder till Astrid. Dom är så fina, mina ringar!!! (från danska Heiring)
Idag har mormor varit här hos oss, det är alltid roligt när hon kommer!!

1 kommentar:

♥ Neo & Nova ♥ sa...

Vad duktig du är som joggar! :-)
Önskar att jag tagit tag i sånt också.
Kram Åsa