lördag 15 maj 2010

morgonjogg!!

De senaste dagarna har foten kännt bra och jag vågade sticka ut på en joggingrunda nu på morgonen. Det står lite stilla med vikten just nu, men jag känpar på!! Jag vet att man ibland kan hamna på en platå och då hander det inte så mycket, fast att man äter rätt. Då är det som sagt bara att fortsätta kämpa och så småningom ger det resultat.

Astrid och Märta var för roliga igår. De hade fått för sig att Astrid skulle sova över hos Märta. Det vat liksom ingen mening att säga att de inte fick för vi visste alla dom inte skulle göra det när det väl blev kväll och det var dags att gå och lägga sig. Så efter kvällsmaten packade Astrid sin väska med nattlinne, tandborste och Fifi och så gick hon in till Märta. När klockan började närma sig nio hade Märta redan somnat och Johanna ville också gå och lägga sig, så då ville Astrid gå hem!! Dom hade nog roligt i alla fall, och det var inte vi vuxna som stoppade dem. Det funkar ju när man bor så nära som vi gör.

Nej, nu ska vi gå ner till "Ella & Pipens skattkammare". Dom har en Gullan-docka där som Astrid gärna vill ha!!

3 kommentarer:

♥ Neo & Nova ♥ sa...

Hej
Va duktig du är som joggar och äter rätt!
Angående platån är det nog ganska vanligt. Jag hamnade på det två gånger med Xtravaganza men när jag bara höll ut och fortsatte hände det grejer sedan.
Så, som du skrev, bara att fortsätta som du gör så ska du se att det händer grejer!
Du är jätteduktig som kämpar på!
Kram Åsa

hannapj sa...

Tack Åsa!!

Johanna sa...

Bäst var när jag låtsades sova i deras säng och Asta pasta låg och trallade och försökte väcka Märta! Vi får göra nya försök..... Dessa små sötisar! Kram