tisdag 11 maj 2010

Sol sol sol!!

Vilken härlig dag!! Eller ja, ganska härlig i alla fall. Morgonen började med att jag skulle gå ut och hänga upp lite tvätt och trampade snett och stukade foten!!! Aj aj aj!! Ja, det gjorde ont med mest blev jag arg!!! Nu när jag har kommit igång med motionen och jag såg verkligen framemot min jogging runda ikväll. Nu måste jag vila foten ett par dagar, ingen motion för mig :(

Men det blev i alla fall en skön dag ute i solen. Jag har varit hemma för vård av barn idag och igår. I måndags en halv timme innan vi skulle gå till dagis tittade jag på Astrid och hon såg verkligen inte pigg ut. Hon klagade på ont i örat och hade 37,7 i temp. Så det blev till att stanna hemma för oss. Men idag har hon varit bra så imorgon blir det jobb och dagis igen.

Jag har även hunnit med lite telefonsamtal idag. Jag ringde till pastorsexpeditionen för att bekräfta vigseln och då visade det sig att den tiden som vi ville haft från början var ledig!! Nu blir det precis som vi hade tänkt oss från början, inga kompromisser!! I veckan ska vi hinna med att beställa inbjudningskort och skicka in till hindersprövning. Det är mycket som ska ordnas med nu när det börjar närma sig. Fina inbludningskort hittade vi på calligraphen

Inga kommentarer: