lördag 29 maj 2010

SATC 2!!!

Igår kväll var jag på bio med mina kollegor, mycket trevligt!! Vi såg såklart Sex and the City 2!! Och jag tyckte den var riktigt bra, hade tidigare hört resentioner som inte var vidare bra men man vet ju lite vad man ska förvänta sig när man ser en film som denna. Det blev många skratt och många fina fina klänningar och skor!!! Tänk om man kunde gå omkring så till vardags!!!! Innan filmen blev det mat och vin på Nivå.

Nu är kläder och skor till bröllopet fixade till alla utom Petter. Bara den kräsnaste kvar!!! Mannes kläder löpte jag på Lindex, fin byxor, väst och en linne skjorta, han blev så himla fin!! Astrids skor har lite lite klack och det låter när hon går, hon blev helt förälskad i de skorna, ville inte ta av sig sina "knackaskor"!!!

Idag är jag och barnen ensamma hemma, Petter är på väg till Tyskland men sin pappa, Jonas och Tomas. De ska handla vin och annat till bröllopet. Jag funderar på om vi ska ta en tur till Amiralen, måste köpa en födelsedagspresent till lilla Mira som bjuder på kalas imorgon!!

2 kommentarer:

Line sa...

Filmen var grymt bra, vi var också ett gäng tjejer som gick, det blev mycket skratt. jasså är Petter så kräsen när det gäller kläder.
Du lägger väl upp bilder sen på era fina kläder och allt. Hoppas ert bröllop blir lyckat!
kram Line!

hannapj sa...

tack, line!! joda, jag kommer att lägga upp bilder men det känns som om man vill hålla det lite hemligt ett litet tag till!!!
jag kan förresten inte läsa din blogg längre!!