tisdag 15 december 2009

oj oj oj, jag hinner inte blogga!!! och jag tycker att det är så synd!! jag vet inte varför men tiden finns aldrig. kan ju bero på att det är mycket som man vill bli klar med i det nya huset och att jag nu har även Astrid hemma om dagarna. hon har fått jullov nu!! och det är klart att det är skönt att slippa stressa iväg på morgonen, utan bara komma ta det lugnt och gå och skrota i pyjamasen hela förmiddagen så då blir det så att bloggen får bli lidande. men för mig är det inget svårt beslut!! mina barn är det viktigaste som finns i hela min värld!!!

nu ska vi baka!!!
hej hej!!

2 kommentarer:

- sa...

Låter mysigt att skrota i pyjamasen i lung och ro halva förmiddagen!:)

line sa...

Jag tycker med det låter jätte mysigt.

Liam och jag kan lätt ha på oss pyjamas hela dagen ibland, så himla mysigt. :D

Tack för idag!
kram