torsdag 3 december 2009

En sväng på stan!

Idag var vi tvungna att åka in till stan en runda, egentligen skulle Astrid vara på dagis men hon fick vara ledig och följa med mig och Manne till stan.

Vi behövde handla lite små julklappar till kvällens tjejträff. Träffen i december har vi alltid jul mat och julklappar, och så vin förståss!! Idag ska jag vinna!!!!! Så nu vet ni det, Lotta och Johanna!!

Imorgon kommer min mamma och min faster hit på besök. Min faster har inte sett Astrid sedan hon var 10 dagar gammal och Manfred har hon ju inte sett alls. Så det ska bli mycket trevligt!! Därför känner jag att jag måste sätta igång och städa lite nu!!

1 kommentar:

Lotta sa...

Så vitt jag vet så var det ju jag som gick hem med sex flaskor vin!! Mmmm...:) Men jag delar gärna med mig någon kväll om du är sugen.
Kramar