onsdag 30 december 2009

Nyår!!

Nyår kommer vi att fira hemma hos oss!! Vi blir 8 vuxna och 8 barn!! Eftersom vi tidigare har haft ett lite mindre hus så har vi aldrig firat hos oss, därför känns det bra att kunna "bjud tillbaka" nu när vi har lite större. Vi bestämde oss för att köpa hem mat, det blir exotisk planka från cityhallen. Ganska skönt att slippa stå och laga något med tanke på att vi inte har någon diskmaskin ännu. Ååå det ska bli så skönt när jag får mitt nya fina moderna kök!!!

Nu vaknade Manne!! Jag ska passa på att gå en rund i det fina vintervädret!! Petter är på Kosta outlet och Astrid är på leklandet med Johanna, Märta och Agnes.

1 kommentar:

Line sa...

Så gott med ex-planka. har ju gjort några stycken i mitt liv när man slavade där inne i charken :)
Gott! Hoppas ni fick en riktigt mysig kvällen. Jag förstår att det känns underbart skönt att få bjuda igen när man bor större. Ska bli så spännande att se hur ert kök blir. Jag vill typ ändra vårt nu. ha ha aldrig är man nöjd och när man bott in sig så vet man absolut vad man vill ha och inte ha.

Gott nytt år på dig!

kram Line