onsdag 16 december 2009

Fika!!

Idag har vi haft våra gamla goa grannar hemma på fika!! Så roligt att träffa dem igen, inte för att det var så länge sedan men jag känner att jag saknar att ha så trevliga människor som även de är föräldralediga och hemma om dagarna som jag. Trots några bortfall blev vi totalt 6 mammor och 10 barn!! Det ni!! Men det funkar ändå så bra, det kan ju bero på att alla barnen känner varandra ganska väl så de lekar bra ihop.

Nu sover mina små troll och jag fick en stund för mig själv, mmmm... så skönt!!!
Ikväll är det hockey för mannen så vi för väl hitta på något skoj!! Jag lovade Astrid innan hon somnade att vi skulle gå ut i snön när de har sovit klart.

Ok, nu ska jag göra min blivande make till viljes och avsluta mitt inlägg med:

DET ÄR VI SOM ÄR KHK!!!

(första, sista och enda gången!!!)

3 kommentarer:

Johanna sa...

Imponerad Hanna! Hur mycket fick du för det ;)

Line sa...

oj så många ni blev i alla fall, till skillnad från här :D
men det blir alltid bortfall. Jag tror aldrig att vi mammor som jag träffar har lyckats träffas alla samtidigt. Alltid är det något.

hannapj sa...

jag förväntar mig en fin fin julklapp!!