lördag 21 november 2009

Nu vet jag inte vad som hände men jag kan inte skriva något i tidigare inlägg???!!! Jag fattar inget!! Men fredagsförmiddagen tillbringade vi i alla fall i skogen, vilket underbart väder det var!! Så klart hade vi fika med oss!! Vi vad ganska många, 4 mammor och 8 barn. Det såg nog ganska roligt ut när vi kom gående med fyra dubbelvagnar på rad!! Det är så roligt för alla de "stora barnen" är nästan lika gamla, mellan 2,5 och 3. Och alla de "små" barnen är mellan 1 och 9 månader. Det är verkligen roligt att ha grannar med barn i samma ålder. Och vi alla fyra bor ju faktiskt på samma gata!! Det kommer jag verkligen sakna när vi flyttar. Men, men man kan ju inte få allt!!

Efter lunch blev det lussekattsbak!! Och vilken deg!! Jag läste någonstans att man skulle lägga på plastfolie istället för en bakbuk, då skulle fukten stanna kvar i degen och bullarna skulle bli saftigare. Och jag tror att det funkade, för vilken deg det blev!!! Den bara jäste och jäste!! Och goda bullar blev det också!! Astrid gjorde lussehjärtan istället! Så fina!!

Idag ska jag åka till Kalmar med mina gamla pluggkompisar!! Det ska bli såå roligt!! En hel dag bara för mig själv!! ÅÅÅåå vad jag ska njuta!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi kommer sakna er också men det är ju inte jättelångt bort ändå. Vi kommer väl i den långa vagnparaden och hälsar på er!Vilket bullbak, måste prova det tipset. Kram Sandra