fredag 25 september 2009

T.G.I.F

Thank god it´s friday!!!
Ja, så kan det kännas ibland!! Men idag är det en underbar fredag!! Vi har sålt vårt hus!!! De som var på visningen igår la ett bud direkt!! Det känns sååå skönt!! Nu kan vi på riktigt börja planera på det nya huset. Den 1 december går flyttlasset till Mellanvägen 7!! Just nu känns det som en evighet men 2 månader kommer att gå så fort och först och främst ska vi klara av ett 1-års kalas. Lillebror fyllr ju ett år den 18 oktober!! Det är helt galet!!

I helgen är det späckat schema som gäller, mormor och morbror kommer imorgon och stannar till söndag. Det ska bli så roligt att träffa min lillebror Martin, det blir inte så ofta eftersom han bor i Vadstena, Astrids första kommentar när jag sa att han skulle komma var att hon skulle krama honom. Hon är ju för go den ungen!!
Imorgon är det även den årliga loppisen på stadsträdgården!! Det får man ju inte missa!! Jag älskar loppisar, även om jag inte handlar så mycket.

Men ikväll ska vi först och främst fira försäljningen med en god flaska vin!!

3 kommentarer:

- sa...

Grattis till försäljningen!!! :)

Line sa...

så roligt GRATTIS till försäljningen. Äntligen. Förstår att ni ha massor av planer och längtar till flytten. Jag tycker det är många hus som är till salu där uppe. Skönt att ni fick ert hus sålt.

Hoppas ni har fått mycket mormor och morfar-mys.

kramar Line

Johanna sa...

Jättekul och välkomna ner!