onsdag 23 september 2009

Tapet


Idag var vi nere i vårt framtid hus, jag längtar såå tills vi ska flytta!! Planerar och funderar varje dag på hur vi ska ha det och vad vi ska göra här och där!


Barnens rum har ganska hör prioritet, nytt gips på väggarna och nya fina tapeter. I Astrids rum blir det Marrimekkos nya tapet som fond, ååå det kommer att bli så fint!

Mannes tapet har jag inte klar för mig ännu, men det får nog bli någon retroinspirerad.
Ikväll är Petter på hockey, så jag och barnen är ensamma hemma. Kvällar som denna önskar jag att vi hade mormor lite närmare, så att vi kunde träffas. Det är så tråkigt att vara ensam.

3 kommentarer:

Carmen sa...

Man vänjer sig vid att vara själv!

- sa...

Spännande med nytt hus!!!Låter som det kommer bli superfint! Håller med det är så trist när man är själv på kvällaran!

Line sa...

så spännande. Nu får barnen varsitt rum eller? så roligt att fixa det. ja nu är hockeyn igång igen. är du allt för ensammen så hojtar till, så kan jag komma förbi om jag har nån bil. kram Line