lördag 11 juli 2009

Jag älskar...

känslan av ett nystädat hus!!! Morfar och Bodil kommer ju hit idag så jag skickade iväg Petter och barnen till Sjuhalla så jag fick städa ifred. Nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe och njuter av känslan. Underbart!!

Petter kom nyss hem med Manfred, Astrid hade blivit lovad att åka med farmor till maxi, man kan ju undra hur det ska sluta. Hon kommer lura på farmor en massa saker hon vill ha. Men vi som känner Lena vet ju att hon är "stenhård"!!! ha ha ha!!!!

3 kommentarer:

Carmen sa...

Ja, visst är hon! Ni får lära Astrid att handla nyttosaker med frmor, hahaha...

- sa...

JAg håller med; känslan av nystädat hus är UNDEBAR!!!!!:)

Johanna sa...

Jo, tack vi vet! Agnes sa till Märta en gång när dom var hos mamma och pappa: -Tjata inte Märta mormor är stenhård! Kan inte annat än hålla med om att nystädat är underbart! Jag kan ju som sagt va inte låta bli.....