måndag 27 juli 2009

Första semesterdagen!

Idag har det inte hänt så väldans mycket. Det är Petters första semesterdag så vi har passat på att slappa och ha det skönt. Jag begav mig ut till Amiralen och Maxi i morse, själv!! Det var ganska skönt att handla själv för en gångs skull. Men det blev lite dyrare än vad det brukar bli. Annars, när jag har barnen mä mig, handlar jag bara just det vi behöver för att det ska gå så fort som möjligt. Nu kunde jag ju gå och titta och klämma lite!! Sen är det ju rätt gott att ha lite extra gott hemma när det är semester!!

Sen blev det dax för lunch och efter det körde vi ut till Sjuhalla för att kolla till farmor och farfars hus, vi passade även på att plocka av deras hallon och plocka med oss lite kött ut frysen!!! Påväg hem tog vi en extra tur för att titta på lite hus och trädgårdar. Det är bra att titta lite och se vad andra har gjort och få lite ny inspiration.

Nu har båda barnen badat och luktar härligt gott!!!
I morgon kommer svägerska Lotta, Tomas och kusinerna Ludvig och Alfred hit på grillning.

Ha det bra!!!

Inga kommentarer: