tisdag 21 juli 2009

ha ha ha!!

Jag har några annonser ute på Blocket. Bland annat en Bumbo, som jag vill ha 325 kronor för och då ingår ett Bumbo-bord. Skulle man gå till affären och köpa detta nytt idag så skulle det kosta 530 kronor. Jag tycker att det är ett ganska bra pris. Igår hade jag fått ett mail från en som ville att jag skulle stå för frakten om han köpte Bumbo+bord. Det skulle innebära minst 60 kronor i frakt, antagligen mer. Jag mailade tillbaka att jag inte stod för frakten. Och så nu precis hade jag fått svar att han minssan kunde köpe en ny för 399, så varför skulle han då ge 450 för en begagnad? Då blev jag så full i skratt att jag inte kunde låta bli att svara att han kunde ju köpa en ny då, men då fick han inget bord till. ha ha ha!!! Det är ju inte så att jag tvingar någon att köpa mina saker!!

Nu är det i alla fall såld!! Till någon annan!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig. Den siste idioten är inte född än. skulle vara kul att se hans min när han förstår vad han gjort.
Kram ma

Line sa...

hejsan! så kul att du hittade och tittade in på min blogg. :D Jo vi trivs jätte bra i huset. ska bara göra gräsmatta och lite annat utvändigt sen är det som det ska vara. Hur står det till med dig?