tisdag 2 juni 2009

Måndag, mycket att göra.

Här är vi idag! Vi ska besiktiga bilen.
Oj oj, vad gör de med vår bil? Den gick igenom, utan anmärkning. Skönt!!

Sedan var det dags att ta en tur på Maxi. Det gick jätte-bra. Jag har så snälla barn. Det är bara lite svårt att få plats med allt i vagnen. Astrid vill gärna åka, men när vi kommer fram till blöjorna så finns det ingen plats kvar i vagnen. Ibland tar jag bärsjalen till Manne, men den hade jag glömt idag. Det gick ju bra endå!


På eftermiddagen passade vi kusin Märta en stund. Det var ju sååå varmt! Vi tog fram baljan och en leksakskorg så tjejerna fick svalka sig lite!! Ja, det var fullt upp hela dagen. På kvällen var jag och Carmen ute och gick en runda. När jag kom hem tog jag en dusch och var klar lagom till cityakuten. Gillar verkligen det programet, avnjöt det tillsammans med ett glas rött vin! Härligt!!



Inga kommentarer: