tisdag 30 juni 2009

i morgon...

ska vi, jag och barnen, åka till barnens gård tillsammans med Lotta, Alfred och Ludvig.
Eftersom Manfred är under ett år ska man ju inte smörja honom med solskyddsfaktor. Jaha, hur ska det gå till utan att han ska bli bränd i solen?? Han sitter ju inte där man sätter honom direkt. Jag har smörjt honom ändå men idag åkte jag till Babyproffsen och köpte en UV-dräkt till honom. Då räcker det att jag smörjer honom där den inte täcker. Vi kan ju inte sitta inne resten av sommaren!!! Det blev även flythjälp till Astrid, Swimpy, de ska tydligen vara bra, vi får prova dem imorgon. Jag har inte velat åka till stranden själv med båda barnen innan, men nu ska det nog gå bra om hon har dem på sig.

1 kommentar:

- sa...

Låter som om ni kommer få en härlig dag i värmen i morogn! Ha så trevligt!:)