måndag 5 juli 2010

Vilken helg!!

Oj oj oj.... det är tur man bara gör det en gång!!! Gifter sig alltså!! För jag skulle inte palla med en möhippa till och jag vet att min blivande man helst inte utsätter sig för en svensexa till!!

Men roligt hade vi!! I fredags var det så dags för mig. Jag ska säga att jag nog anade vad som komma skulle. Petter är inte så bra på att ljuga om man säger så, han avslöjade sig gång på gång!! Vid tre tiden skulle jag gå ut i förrådet och där fanns en väska som innehöll sex kuvert, ett rosa paket och lite tilltugg. I det första brevet stod det att jag skulle ta buss 600 kl. 15.41. När jag satt på bussen skulle jag öppna paketet och sätta på mig den underbart fina tiaran som fanns där i. Jag gjorde som det stod och satt där på bussen men en barn-tiara på huvudet och folk tittade lite. När jag kom fram till stan öppnade jag kuvert nr. 2 osv osv... bland annat skulle jag köpa skor för 100kr. och kläder till kvällen för 150kr. Men det gick faktiskt bra. Shoppingturen avslutades på trappan till tyska kyrkan med bubbel och choklad. Sen bar det av till en lägenhet i stan. Där fick vi göra oss fina och sminka oss med hjälp av Mary Kay Karins fina produkter. Efter det var det bokat bord på MontMartre. Det var säkert gott, men jag hade nog fått lite väl mycket dricka för att känna det. Kvällen avslutades på Stars and Stripes med massor av dans och en och annan Breezer!! Jag var hemma vid halv tre på natten och dagen efter vill jag helst glömma!! Tack snälla Johanna för hjälpen med barnen!!! Du är guld värd!!

3 kommentarer:

Carmen sa...

Ja vilken rolig kväll det var! Mellanmusen & polaken rockade :)

Jag var rätt pigg i lördags men hade inget val. Känns som jag tog igen det igår för jag hade sååå ont i huvudet och var dötrött hela dagen!

Johanna sa...

Mellanmusen...hahahahaha.... Ja, visst hade vi kul! Så lyckat men så är vi bäst på planering ;)

Det var så lite Hanna! Barnen är så söta men lite trött var jag igår kväll....Först hippan och sedan 5 barnsmor men men jag fyller ju inte 40 förrän om 2 veckor så man får hålla lågan uppe....TACK själva!!!

Carmen sa...

Johanna, njut av dina sista dagar :) Tänk på att du får fler semesterdagar detta året :)