onsdag 7 juli 2010

Cirkus!!!

Igår kom Cirkusen till byn!! Och jag ska erkänna att jag var något skeptiskt till att börja med, men Johanna hade lovat tjejerna att de skulle gå så då följde även jag och Manne med. Det kostade ju bara 60 kronor så det var ju inte så farligt och det skulle bli fiasko.
Men vilken bra cirkus, Cirkus Bambino!!! Riktigt riktigt bra!! Alldeles lagom för barnen och det känndes faktiskt som om "artisterna" hade roligt!!

Som ni ser på denna bilden fick barnen komma och sitta inne i maneschen (eller hur det stavas). Dom som var riktigt modiga fick även prova på ett nummer!!!


Detta måste jag bara rekomendera!!! Hela Cirkusen bestod av en familj. Mamma, Pappa och sex barn!! Helt famtastiskt!! Jag frågade Johanna om vi inte skulle satsa på att starta en men hon var lite negativ!!



3 kommentarer:

- sa...

Cirkus är så roligt längtar till Ella och jag ska gå på cirkus! :)

- sa...

Cirkus är så roligt längtar till Ella och jag ska gå på cirkus! :)

Johanna sa...

Negativ och negativ ;) Jag blev bara lite orolig vem vi skulle placera "mellan" knivarna???