onsdag 7 juli 2010

Insändare

Jag håller fullständigt med!!!
Insändaren skriver om att även barnen har rätt till lite ledighet och några veckors semester. Många barn har närmare 50 timmar på förskolan och det är i många fall mer vaken tid där än vad de har hemma med sin familj!! Galet!!!!!!
Han/hon skriver också om hur vissa föräldrar tänkte när de valde att skaffa barn, och ja det har man ju undrat flera gånger!! Eller när man väljer att lämna på dagis istället för att vara hemma och umgås och ha roligt ihop med sina egna barn. Nej, jag förstår det bara inte. Jag har själv två små barn och jag vet vilken påfrestning det kan vara och att man ibland inte hinner med att göra något av det som man hade planerat, men så är det att ha barn!! Det är bara att gilla läget!! För visst är de helt underbara dessa små och stora ungar, det finns inget i världen som jag älskar mer än mina barn!!!

4 kommentarer:

Line sa...

Du har så rätt Hanna! Jag håller med dig fullt ut, jag har dock inte läst insändaren men ska nog allt leta upp tidningen och göra det.
ibland förstår man inte hur en del tänker, vågar inte skriva mer om det här eftersom jag fått mig några kängor på min förra blogg.
kram Line

Carmen sa...

Ja ibland så undrar man hur vissa tänker! Håller helt med... men det vet du!

Carmen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Carmen sa...

Varför läggs det upp två lika kommentarer fastän man bara postar en gång? Jag tog bort den ena. Såg att det blev likadant för Lisa på någon kommentar.

Ha det så bra hos mormor!

Kram