fredag 22 januari 2010

T.G.I.F

Fredagkväll!!!! Åååå...vad skönt!! Jag är lite trött efter en hel arbetsvecka. Det känns att man inte är van, men det går bättre och bättre. Det värsta är dagis lämningen tycker jag. Mina barn är inte heller vana vid att väckas på morgonen och stressa iväg!!

Idag har Petter varit föräldrarledig. Jag sitter här med ett glad rött vin och min älskade sambo står i köket och lagar middag!!! Detta kan jag lätt vänja mig vid!!

I morgon ska vi nog åka in till stan en stund, annars har vi inte så mycket inbokat. Det är så skönt att bara ta dagen som den kommer. Jag hörde att Polarn hade fått in sina vårjackor så jag ska in dit och kolla på dem.

Igår var det tjejmiddag hos Pernilla, mycket trevligt och så god mat. Hon hade gjort en tacolåda med fläskfilé. Och sen morotskaka till efterrätt!! Och så måste jag ju även nämna att jag vann!!!!! 6 flaskor vin!!!

Nu är snart maten klar!!

1 kommentar:

Johanna sa...

Jaha,det var du tvungen att nämna ;)