onsdag 27 januari 2010

Gympa!

I söndags var det dags för familjegympa igen!! Enligt mig både positivt och negativt, enligt Astrid bara positivt!!! Hon var, som ni ser på bilden, jätteglad att få börja gympa igen!!
Mammas hjälpreda!!




Två nybadade små busar!! Astrid har fått för sig att hon inte ska varken bada eller duscha. Det är en kamp varje gång!! Så jobbigt!!
Idag slutade jag tidigt och hämtade barnen vid strax efter ett. Vi har nu haft en lat och skön eftermiddag hemma. Ute är det full snöstorm och det känns inte jättelockande att ge sig ut!! Tyvärr måste jag snart det. Vi har avdelningsmöte på min förskola ikväll!! Men imorgon har jag sen tur och börjar då inte förrän kl. 9.30 så det känns inte så farligt om det drar ut på tiden.
Det var tänkt att vi skulle hämta köket på Kvik idag. Men det fick ställas in. Vi skulle köra med öppet släp och det är inte så bra i detta vädret!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Är jympan igång igen, va kul! Då ses vi nog på söndag. Kram Sandra

- sa...

Vilken söt bild på Astrid, hon verkar då överlycklig att gympan är igång!!!!:)

Anonym sa...

Hej mina små godingar
Imorgon kommer jag. Ska vi kramas då?
Mommo