onsdag 7 oktober 2009

Tillbaka!!


Jag beställde just en lampa till Manne som han ska få när han fyller år!
Nu är jag tillbaka!! Vi har haft strul med både internet och telefon sedan i lördags. Så i tisdags ringde jag till Blixtvik för att kolla upp vad det var som hände, först fick jag stå i telefonkö i 45 minuter. Då vad jag ändå samtal nummer två. Det är för mig helt ofattbart varför man ska behöva vänta i 45 minuter och det bara är ett samtal före, de kan ju endast vara en som sitter och svarar på supporten. När jag äntligen kom fram var jag så arg att jag sade upp hela skiten och talade om hur dåligt jag tyckte det var. Så nu får vi fundera på hur vi ska göra med bredbandet fram tills vi flyttar. Aldrig mera Blixtvik, det är ett som är säkert!!!


Annars är allt som vanligt här, snoriga och goda allihopa!!
Ikväll är det hockey igen! Vi får se vad jag och barnen hittar på!!

Inga kommentarer: