söndag 11 oktober 2009

Helgen.

Så var det söndag igen. Helgerna går så otroligt fort! Igår var vi på Kaif´s loppis, jag köpte en "bebisgunga" till. Astrid vill bara gunga på den bebisgungan vi har så Manne får aldrig chans att gunga. Nu har vi två så nu ska väl alla bli nöjda!!! Vi var även och hämtade tapeterna som vi har beställt och lampan som vi köpt till Manne. Lampan var något större än vad jag hade inbillat mig så nu för man höra det titt som tätt!! Men den är super fin och ger ett mysigt sken i rummet.

När vi var ute och körde tog vi en runda på Mio, hittade faktiskt inte så mycket som tilltalade mig. Förutom ett matbord, vi skulle behöva ett större. Vi för se hur det blir med det, det är så mycket som ska inhandlas nu inför flytten. Bland annat en tvättmaskin och en diskmaskin och det känns ju lite viktigare än ett matbord just nu!!

Idag var det egenligen familjegympa men vi ställde in den idag, Astrid var lite konstig i magen igår och skrek och hade jätteont i magen så jag kände att det var bäst att ställa in det idag.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Grattis Manne, Panne på namnsdagen!! Puss & kram från faster Lotta

- sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.