lördag 31 oktober 2009

Sov morgon!!

Ja, det fick vi i morse! Så himla skönt. Hela familjen sov till klockan 7.30. Det är inte ofta det händer. Manne har varit vaken några gånger inatt men somnat om ganska fort igen. Vad glad man blir bara man får lite ordentlig sömn!!

Nu har Petter åkt iväg för att köpa lister till barnens rum sen är det klart för att börja måla och tapetsera. Astrid är hemma hos kusin Märta och leker en stund, och Manfred sover. Det betyder att jag har en stund för mig själv!! Härligt!! Och vad gör man då? Jo, börjar med att röja bort alla leksaker som ligger överallt och som gör mig galen, fixar lite här och städar lite där! Men det är väl så det är, det är svårt att sitta ner och ta det lugnt när huset ser ut som en katastrof!

Ha en bra helg!!

3 kommentarer:

- sa...

Härligt med sovmorgon!!!!:) och vad spännande att böraj tapetsera i nya huset!

Line sa...

nä jag har inte fått något sms. Mitt nummer är 0733-933237 jag har nog bytt sen innan aknse. (?)

Liam är dålig, massa hosta så jag ska ringa vårdcentralen imorgon, så vi kna tyvärr inte komma. han är frsik för övrigt, men kan ju smitta med en massa hosta. Hoppas på att vårdcentralen kan ge nån form av hostmedicin så Liam får sova lite. så drygt.

Line sa...

shit vad stavfel det blev i förra, men du fattar vad jag skriver. jag måste lära mig att skriva sakta. ;D