torsdag 12 augusti 2010

Klagomål!

Nu har till och med min egen mamma klagat på att jag inte bloggar!! Ja ja jag ska försöka ta mig i kragen och bli lite mer frekvent med det.

Nu har snart hela första arbetsveckan gått. Det känns bra!! Man har ju liksom inget annat val, lika bra att göra det bästa av det. Men jag trivs jättebra med mina kollegor och mitt jobb så det är oftast bara roligt att gå till jobbet.
Nästa vecka börjar även Petter att jobba så då börjar även barnen på dagis. Astrid ska börja på stora avdelningen och hon är väldigt stolt och förväntansfull över detta. Det känns bra för oss också, hon börjar bli stor nu, vår lilla flicka!!

Nu i eftermiddag har vi varit hela familjen på Camp KHK, Petter är kvar på arenan och ska titta på icebreakers matchen men vi andra åkte hem.

Imorgon ska vi hem till familjen Johansson på Västra Gärdet. Det ska bli roligt att träffas, det har inte blivit av på hela sommaren. Dåligt!! Och på lördag är vi bjudna på inflyttningsfest på Hästö. Vi ska även försöka hinna med en sväng in till Sailet på lördag. Så det är fullt upp, som det ska vara!!

Så, är du nöjd nu mamma!!!

3 kommentarer:

♥ Neo & Nova ♥ sa...

Hi hi :-).
Jag har också saknat dina inlägg , lika trevligt varje gång det finns något nytt att läsa. Skönt att det går bra på jobbet!
Ha en trevlig helg! :-)
Kram Å

Line sa...

jag förstår hur det är med bloggandet, jag har fortfarande bloggtorka. :)
Skönt att du trivs på jobbet!
Hästö är ju mina gamla hemtrakter, var på hästö?
Kram

hannapj sa...

Line: Jag är på Tullens förskola. Hur har du det på jobbet nu? Vilken förskola fick ni till Liam?