onsdag 4 augusti 2010

Ja, jag vet....

..att jag är hemskt dålig på att uppdatera bloggen får tillfället. Men jag är just nu inne på min sista vecka semester och vill bara njuta fullt ut av att vara ledig, vara ute och bara ha det gott!!

Förra veckan var jag inne och jobbade. Det var inte jätte roligt!! Förskolorna är hopslagna och det var mer eller mindre kaos!! Igår när det var lite tradigt väder passade vi på att ta en tur till Ikea. Vi behövde lite grejer till lekstugan som snart är klar och så tänkte vi budget-piffa till vårt badrum lite. Ett nytt spegelskåp ett underskåp och lite sånt. Det blir nog bra, så funkar det några år till, tills vi ska göra iordning det totalt. Barnen fick även varsin billybokhylla, det blir så mycket leksaker och behovet av någon sorts förvaring var akut.

Just nu är min man med Astrid och några av Medinarna på Brunnsbadet, Manne sover och jag röjer!!! Skönt att få göra det ifred ibland!!

Inga kommentarer: