söndag 17 maj 2009

Gymnastikavslutning

Idag har det varit avslutning på Astrids gymnastik. Temat var blomigt/sommar. Astrid hade på sig en dräkt som min mamma sydde till mig för si så där 26 år sedan. Roligt att den finns kvar fortfarande!! Den ska föreställa en tussilago, men jag tycker nog att det liknar en tulpan. Avslutningen gick i alla bra, den visade upp några av de stationer som de använt under terminen och sedan var det de större barnens tur att visa upp sig. Kusin Märta var såå duktig, hon går i gruppen över.
I höst är det tänkt att jag ska ta över som ledare för gympan!!! Det ska bli roligt men samtidigt känns det som att man blir så bunden till att alltid vara hemma på söndagarna. Ska se om det inte finns någon man kan dela ledarskapet med.

Vi har även hunnit med att röja lite där uppe. Förhoppningsvis kommer det materialet som vi beställt i morgon. Vi har just nu bara ett öppet loft och tanken är att det ska bli ett sovrum till oss, mamma-pappa, och en stor walk-in-closet!!
Den kommande veckan är redan ganska full-bokad. Till banken, möte med brf., föräldragrupp på bvc, gökotta, 40-års fest och så förståss astrid lindgrens värld i vimmerby!!!!

Jaha, då har jag gjort mitt första inlägg. Det gick ju ganska bra!!
Nu blir det sängen, lilleman, har lagt till med en vara att vakna vid 5 halv6 om morgonen. och vill absolut inte somna om. Fast då har han ju oftast sovit nästan hela natten, det för man väl vara nöjd med i alla fall.
God natt!!

Inga kommentarer: