söndag 2 januari 2011

Oj oj oj!!

Vad har vi gett oss in på!!!! Astrid har sedan några timmar slutat med nappen!! Vi har funderat på det länge, det har börjat bli dags. Hon är snart 4 år! Så idag vid middagen satt hon och pratade om en leksak som hon gärna vill ha. Då sa jag att om hon slutade med nappen så skulle hon få denna leksak. Ja ja!! Det skulle hon absolut göra!! Och det var toppen fram tills hon skulle gå och lägga sig. Men jag och Petter höll fast vid vad vi hade bestämt och det var inte lätt, det kan jag lova!! Hon brukar vara lätt att lägga men idag tog det nästan en timme! Det blir ju inte lättare när Manne har napp, men det måste han ju få ha. Han är ju trots allt bara 2 år. Men nu måste vi bara stå på oss och stå ut!! Det kommer att bli bra detta. Någon gång måste det ske! Nu ska jag gå och lägga mig, det kan bli lite för lite sömn i natt, god natt!


Location:Mellanvägen,Karlskrona,Sverige

Inga kommentarer: