söndag 20 juni 2010

Vilken bröllopsfest!!!

Igår var jag bjuden på bröllopsfest på Saltärna!! En helt underbar ö i Ronneby skärgård.
Det var fru Anna Appelkvist Andersson som bjöd till fest!! Här ser vi henne i sin bröllopsklänning med tillhörande sjöja och en bukett som går i gult och blått!!

Hela sällskapet!! Från vänster fru Anna Cronholm, fru Louise Alfredsson, fru Karin Undhagen, fru Anna Appelkvist Andersson och så jag, snart fru Hanna Åkesson!!!


Självklart tittade vi på Viktoria och Daniels bröllop på tv. Oj oj oj vilket arrangemang!! Men visst var det fint, det kom en och annan tår på min kind ska jag erkänna. Jag är svag för sånt!!



Sedan bjöds det på middag, bara två rätter dock, men det räckte och blev över. Och så självklart några glas vin till det!! Kort och gott ett helt fantastisk dygn för oss på Saltärna!! God mat, god dricka och sist men inte minst trevligt sällskap!!




1 kommentar:

Line sa...

hela gänget samlat! Vilken härlig mage Anna har. Nästa gång vi ses då är ni alla gifta! he he vi får väl se när det blir av på vår sida. ;)
kan tänka mig att ni hade det underbart! stor kram
ps. snart är det er tur ju.ds